FAQ - Vragen over abonnementen

 

1. Hoeveel kost het?

De kosten van een abonnement zijn eenmalig-( € 37,50 of € 45,-) afhankelijk van welk abonnement gekozen wordt. Er worden verder geen extra kosten berekend voor administratie of verzending.

 

2. Wanneer wordt het eerste deel van mijn abonnement geleverd?

Wij leveren het eerste deel altijd binnen een week na de bestelling van het abonnement.  Als u bijvoorbeeld op 18 november besteld, zult u altijd voor 26 november geleverd krijgen.

 

3. Wanneer kan ik de volgende leveringen verwachten?

Wij handelen abonnementen altijd in de eerste week van een maand af. Uw volgende deel wordt dus na respectievelijk  2 a 3 maanden, 6 maanden en 9 maanden geleverd. Als u bijvoorbeeld op 18 november besteld, kunt u de volgende levering in de eerste week van februari verwachten. U krijgt bij de bevestiging van uw abonnement een overzicht.

 

3. Hoe werkt verlengen, wijzigen of opzeggen?

Dit kan alleen schriftelijk per email: info@bloemgroet.nl. Graag uiterlijk 2 weken voor de volgende levering. Bij opzegging krijgt u een bedrag van € 5,- per niet verzonden setje kaarten terug (uitgezonderd het verjaardags-cadeau-setje bij het verjaardag abonnement) gestort op uw rekening. Dit zal binnen 2 weken gebeuren. Verlengen kan ook schriftelijk of door opnieuw te bestellen.

 

5. Kan ik ook iets bijbestellen? 

U kunt iets bijbestellen; neem dan uiterlijk 2 weken voor de nieuwe levering schriftelijk contact met ons op.  Bij het betalingsverzoek van de bestelling worden de extra verzendkosten aan u berekend.

 

Klik hier voor contact via Whatsapp

Bloemgroet, 

Kloosterhof 29,

7721 XR Dalfsen, NL

 

 

 

 Bloemgroet is onderdeel van het bedrijf 'Handig',

KvK nr. 69296898